Kaffe med sojamjölk är gott

Sitter här med den godaste kopp kaffe jag druckit på länge..mm. Det måste nog vara sojamjölken som gör det:)

Tillbaks till verkligheten och oj vad jag tycker om den.. Jag klagar och gnäller alldeles för mycket, det är jag medveten om. Jag har det sjukt bra. Jag har roligt mest hela tiden! Även om min gladhet har varit lite frånvarande den senaste tiden, men jag hoppas att den är påväg tillbaks:) Efter regn kommer solsken?! har befunnit mig i konstant spöregn nu ett tag känns det som, vill ha sol!:)

Det har varit extremt lärorikt att ha varit hemma, det trodde jag inte.. har lärt mig massor...


Jag hoppas att du inte ljuger, skulle bli så extremt ledsen och sviken då.. och det är inte bara jag som skulle bli det..


Jag finns alltid här! Även om jag är långt borta ibland...


Kommentarer
Syster

Just nu är du alldeles för långt borta!! Fast det är nog lika bra att du stannar I soliga karlstad, för om du kommer hit så kommer du till KAOS.SE :P Älskar dig!

2009-04-15 @ 19:14:02
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0