Efter 8 timmars resa..

Nu har jag varit på resande fot i 8 timmar och än är jag inte hemma.. Har en timme kvar.. Skönt att jag fått sällskap sista biten av min kära syster och hennes kompis kajsa! Trevligt att ha tillgång till dator också:) Har nyss ätit sushi, så sjukt gott!

Imorgon är det begravning, hoppas det blir fint.

Åker tillbaks till karlstad redan på lördag, ska börja ladda för fest redan nu:)

Ska försöka hinna med några promenader med moa innan jag åker tillbaks också, ska även hälsa på pappa i hans nya lya. På fredag ska Adéle pimpa upp mina naglar igen.

Egentligen skulle jag vilja skrika ut en massa elaka saker och fråga vad fan ni håller på med. Men det tänker jag inte göra.. Så jag håller det för mig själv.....


Avslutar med en snygg bild!

 
Linnea, skaffa sånna här så syns inte ditt skönhetsfel;)








Kommentarer
Linnea

Hahahaha ja det kanske är bäst att jag börjar använda glajjor i den där stilen! Då syns inte mitt skönhetsfel iaf. Hoppas det löser sig hos Hartman i morgon. Och du, jag vill att du ska skrika, skrik högt så att alla hör!!! Börjar du skrika så skriker jag med dig, det lovar jag! Nu ska vi röjja!

2009-04-23 @ 18:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0