Det har vänt.. hoppas jag..

De senaste två veckorna har varit lite upp och ner men mest upp.. behvöer verkligen det nu..

Allt har hänt i en rasande fart och jag hänger inte riktigt med..

Berlin har jag hunnit med iaf, underbar resa med underbara människor!

Fester har vi avverkat i vanlig ordning, både lugna och vilda!

Nu ska jag hem till en lugn påsk med massage, plugg, god mat, vänner, skoter och sol hade jag tänkt..

Det blir nog bra det här till slut

Nu väntar en bra vår och sommar!

Nu är det bara en 5 timmars resa kvar!

Längtar!

Jag har underbara syskon!


Kommentarer
Linnea

Yeeees you have ;) men du är då väldigt seg på att komma hem!

2009-04-10 @ 00:00:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0