plugg

Ja då var man på G igen, eller så inte, har varit seg hela dagen, sovit middag har jag också gjort. Men det känns som att det är nåt sjukligt på gång.. orkar inte vara mer sjuk nu..

Idag hade vi eget arbete i datasalen, vi var där vid 8 och satt och pysslade med uppgifterna en stund. Jag har verkligen världens sämsta självdiciplin och ett tålamod som inte ens existerar..

När jag vet att jag måste plugga hittar jag på tusen andra saker att göra, igår kväll fick jag ett ryck och gjorde massor med matlådor, det är iofs bra men det är inte bättre än att plugga. Har tenta på fredag och jag vet att jag kommer få panik på torsdagkväll. Trodde att jag vuxit ifrån det där med att göra allt i sista minuten men jag kommer nog aldrig lära mig det.. Planering och framförhållning, HA!

I fredags så vann vår kära Vilde ett lopp, grymt kul. Han kan om han vill den där faksen..

Det regnar.. tråkigaste vädret som finns! Vill ut och gå och bli lite pigg men jag vet inte jag.. kanske blir en minipromenad till konsum. 

Var på bodyfitness tävling i lördags, lite läskigt och lite fascinerande.. Dom har ju extrem självdiciplin och kroppskontroll dom där... Känns som att kroppen inte kan må så bra i längden av att gå på så hård träning och diet.. men vad vet jag?!

Ibland har jag absolut ingen som helst aning om vad jag vill..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0