Mörkt..

Här sitter jagframför datorn mitt på golvet i en stökig och kolsvart lägenhet, känner mig en aningens tragisk..

Har nyss pratat med världens bästa pappa, åh vilken hemlängtan jag fick! Ska iaf hem v 39, det ska bli skönt! Fammen ringde idag också, hon är världens sötaste, vad skulle jag göra utan henne i mitt liv?!

Vilden ska starta på måndag, hoppas segersviten fortsätter:)

Nu är jag ledig i två dagar innan vi har tentan på fredag, känns skönt att ha två hela dagar med plugg!

Har haft en tryck över bröstet, eller typ i mellangärdet i nu 5 dagar, börjar bli lite jobbigt. Har lite svårt att andas ibland.. aja det går väl över..

Imorgon blir det fika med några från klassen, ska bli jättekul att hitta på nåt nu efter nollningen, man får nästan lite abstinens efter alla:) Åh vad jag tycker om min nollningsgrupp, bäst!

Shoppat lite idag också, två svarta koftor, blir bra till hösten det.. Jag och Mathilda spanade efter fina klänningar att ha på nollephesten, hittade en svart som jag ska fundera på:) men utbudet är inte stort när det gäller cocktailklänningar.. det är mest tjocktröjor och koftor som gäller nu i affärerna..

Fick just ett sms av min syster, hon, jag o vår bror har tänkt att vi ska göra en tatuering tillsammans, att alla tre ska ha lika motiv, nåt som symboliserar oss, syskonkärlek! Och nu har hon tydligen nåt förslag på hur den ska se ut.. Men jag har hela mitt liv varit lite emot tatueringar.. så jag är inte jätte på den här idén. Fast om jag ska göra en så ska den betyda nåt för mig och det skulle ju en sån tatuering göra.. men hur ska man kunna bestämma vart man ska ha den?? helt omöjligt...


Kommentarer
Linnea

Klart vi ska göra en tatuering! Det blir hur bra som helst. Saknar dig älskling, men snart ses vi!

2008-09-13 @ 12:42:45
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0