Karlstad

Nu har det gått en hel sommar och jag har inte fått ner ett endaste litet ord här... tänkte inte skriva nån lång novell nu heller.
Sommaren har varit helt underbar..

Visst hade vissa saker kunnat varit bättre men jag kan nog inte förvänta mig att det nånsin kommer bli som det varit, sorgligt det där.. Det är liksom en period som antagligen för alltid är över, det är bara att acceptera det.. men det har jag sjukt svårt för! VILL INTE! Jag är så bra på att trycka undan saker, låtsas som att det aldrig har hänt.. jag lever i min lilla drömvärld och går omkring och tror att allt är bra, när det precis är tvärtom...

ja nu orkar jag inte börja tänka på det där..

Jag har hamnat i Karlstad, det känns bra. Haft otroligt roliga nollningsveckor nu! Synd att det är över, nu är man tvungen att ta tag i pluggandet.. känns sådär..

Iblans känns det som att man så otroligt ensam..

Vad skulle jag göra utan dig Linnéa, du är alltid ett stort stöd i allt! När ingen annan bryr sig.. då står du där som en ängel! Tack för det!


Kommentarer
Linnea

Du är aldrig ensam Elaine, som Liverpools slogan ; "You´ll never walk alone" Hörs i morgon älskling! Saknar dig!

2008-09-07 @ 21:18:47
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/
Malin

Finally.. det var längesen som sagt! :) Hoppas du håller oss lite uppdaterade om hur det går där nere i Värmland :) Kram på dig!!

2008-09-07 @ 21:38:52
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0