Höst i Karlstad!



Äntligen lyckas jag ladda upp lite bilder med detta långsamma internet :)
Dessa kort togs i söndags när jag var ute och tog en tidig promenad, bakis och med fruktansvärd träningsvärk. Jag blir lycklig av underbart väder!



I lördags så blev det som sagt fest, först kex, ost och vin hos Anna, verkligen jättemysigt. Sedan blev det förfest nr 2 hemma hos Martin, riktgt roligt hade jag där. Sen fortsatte kvällen med utgång på nöjes. Dansade för ovanlighetens skull ingenting men vi var ett gäng som satt och pratade hela kvällen, grymt:)


Underbara Färger!

Jag och Mathilda på söndagen, projekt återhämtning i parken med hjälp av Cola, glass och naturgodis. Jag lyckades somna en stund också..

Skolan, ja det går väl som det går, känns som att jag aldrig pluggar och alla andra sitter hela dagarna, det är troligtvis så också..:( Men har ju bara mig själv att skylla.. jaja, det ska väl lösa sig det där också...

Jag har blivit helt galen i brieost, så fruktansvärt gott:) Men dock inte alls nyttig så får sluta äta ost o kex hela tiden..

Har haft sömnproblem i flera veckor nu.. Vet inte vad det beror på men drygt är det, har aldrig haft några problem med det förut... Kanske är omställningen med flytt och allt..?!

Nä nu ska jag göra ett försök till somna, ska krypa ner i min bäddsoffa och få min skönhetssömn till imorgon då det blir finsittning:)


Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0