Ben & Jerry

Sitter här en måndagseftermiddag och äter upp glassen som blev kvar sen igår, då det var en riktig bakissöndag..

Glassen är sjukligt god, även om denna smak "ONE Cheesecake brownie" inte kommer tillhöra mina favoriter, men allt går ner i en glassälskare:)

Hade föreläsning idag i externredovisning.. Känner att den här kursen kommer bli ganska tuff, men om jag kunde lägga ner all energi på plugg istället för att sitta framför datorn och äta glass så skulle det nog gå lite bättre...

Vildfaksen vann idag, andra raka segern! :) Grymt roligt! Synd att det nog kommer dröja ett bra tag innan jag kan se nåt lopp. Man kan se loppen via internet men jag har nog karlstads sämsta internet så det funkar inte för mig... Gav som förslag till pappa att Vilden ska anmälas i några lopp här i karlstad, eller åtminstone i Värmland. Men han tyckte inte det lät som någon bra idé, hepp....




Ja med denna fina häst avslutar jag inlägget..


Kommentarer
Li

2008-09-15 @ 20:44:36
Linnea

Ja, och visst är han världens bästa! Men när man är duktig och pluggar som du så får man äta glass! Saknar dig syster, men snart ses vi! pusspuss

2008-09-15 @ 20:47:00
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/
Malin

Chocolate Fudge Brownie är den godaste av Ben & jerry's glassarna!! :)

2008-09-15 @ 21:02:04
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0