Ännu en söndag..

Det har varit en bra helg, haft riktigt roligt. Stolt över vissa saker till och med:).. haha.. Alla har vi olika mål, jag klarade av mitt så då är jag nöjd! Men som vanligt med dessa söndagar så blir det alltid nån konstig känsla, förstår inte riktigt. Nu sitter jag här och är lite nostalgisk, dessutom längtar jag hem. Jag vill hem till järvsö och bli bortskämd hos mamma o pappa! Vill inte bo i en pytteliten lägenhet 40 mil från familj och vänner. Nu blev jag lite väl negativ...Vad konstigt att det kan vända så fort, jag som har mått så bra idag.. Och nu känns allt helt plötsligt skit.. Bort med dessa dåliga tankar, hatar dem.. Känner igen dem så väl, inte bra.

Jag har iaf världens mysigaste kille i mitt knä just nu, ingen kan ge en så mycket kärlek som Pajas. Han tycker om mig trots alla dumma saker jag gör i mitt liv!


Jag är ledsen idag men imorgon är jag glad igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0