Träning!

Har nyss kommit hem från ett härligt Core-pass! Igår blev det också träning så idag känner kroppen att den lever, men älskar känslan av lite lagom träningsvärk:)
 

Efter träningen igår blev det bowling och biljard, hade jätteroligt! Roligt att vinna på bowlingen men tråkigt att inse att jag verkligen är sämst på biljard, men jag har ju trots allt mitt diplom och min t-shirt, som jag vann på en biljard tävling, det kan ingen ta ifrån mig, haha!:)

Nu är det städning som gäller, så Carro kanske kan befinna sig i min lägenhet en liten stund iaf utan att få en allergichock! Sen ikväll kör vi hårt på barrundan:)

Just nu älskar jag mitt liv! Tack för det alla ni underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0