Rastlös..!!

Aaaaahh... Jag är jätterastlös och jag vill verkligen inte plugga! När det gäller pluggandet använder jag mig av ett uttryck som vi använder oss av hemma i klax "Det är en dag imöra å, sa Hillers-Gösta" Eller som man säger i spanien: "Mañana mañana" Nu vill jag göra nåt roligt! :) Jag hatar att vara förkyld, nästa vecka tänker jag vara frisk och äntligen börja träna, längtar riktigt mycket nu till att komma igång.

Om det inte vore så mörkt ute skulle jag gå ut på en långpromenad, men hatar att gå ensam i mörkret utan hund. Kan ju knappast ta med katterna, dom är inte lika beskyddande som Moa:)


Ska ta och höra med min sambo om hon har lust med en promenad..


Kommentarer
Emma

Nej, vet du vad -vi är nog mer lika än vad vi tror! "Mañana mañana" är nästan mitt motto när det kommer till pluggning...och sedan blir det tokjobbigt i slutet av kurserna. Att man aldrig lär sig. Men som Hillers-Gösta (vem det nu är) sa: det är en da' imöra å.



ps. träffade din syster på hennes praktikplats för några dagar sedan -ni är också lika -i alla fall till utsidan.

2008-11-18 @ 22:01:28
URL: http://emmastasia.blogg.se/
Emma

Nej, vet du vad -vi är nog mer lika än vad vi tror! "Mañana mañana" är nästan mitt motto när det kommer till pluggning...och sedan blir det tokjobbigt i slutet av kurserna. Att man aldrig lär sig. Men som Hillers-Gösta (vem det nu är) sa: det är en da' imöra å.



ps. träffade din syster på hennes praktikplats för några dagar sedan -ni är också lika -i alla fall till utsidan.

2008-11-18 @ 22:01:45
URL: http://emmastasia.blogg.se/
silly

ååh gud vilken vacker hund! va heter den o va e de för ras? finns de redan snö hos er :O? vart e de du bor?

2008-11-18 @ 22:03:11
URL: http://sillyhilton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0