min mobil..

Nu har min älskade mobil skrivit sitt sista sms..



Har bara haft den ett år men den är redan förstörd.. typiskt.. Redan efter några veckor sprack första knapparna, men det är nåt jag kan leva med, hade iofs tänkt lämna in den men jag är inte direkt snabb när det gäller att ta tag i saker. För några veckor sen lyckades jag tappa den från 3e våningen i trappuppgången, hade telefonen i fickan på mysbyxorna men med min otur (och klantighet?!) så åkte den ur fickan och rakt ner till första våningen, då trodde jag den var förstörd för evigt men den har kämpat på ett bra tag nu med ett antal smådefekter...Men igår så kom dödsstöten, när jag skulle gå hem från Linnéa mitt i natten. Med min vanliga fumlighet lyckas jag tappa den i golvet, tusen delar flyger iväg. Men jag har blivit ganska van med att pussla ihop min mobil då den har åkt i backen för många gånger för att det ska vara hälsosamt.. Så jag sätter ihop den och ska få igång den.. funkade inte alls så bra, fick lite liv i den men skärmen var helt vit.. Tråkigt att alla nummer jag lagt in de senaste året är borta. Eller de finns ju på minneskortet men i den gamla mobilen jag har nu finns inge möjligheter till sånna finesser som minneskort... och jag kan inte prata längre än i några minuter innan den lägger av.. så jag kommer inte vara så bra på att höra av mig de närmaste veckorna.. Jag hoppas attt nån snäll människa ska skänka mig en ny telefon:)

Oj blev en hel novell om min telefon.. Aja, det bjuder jag på:)


Kommentarer
Malin

Jag hade en likadan.. jäkla knappar, höll nada! Men min är inte i livet längre den heller, jag åkte traktorgrävare och sätet ville åka åt andra hållet så jag damp ner på golvet och slog i mobilen, en liiiiiiiiiten spricka i kanten på displayen.. allt som behövs för att ödelägga hela telefonen, å då hade jag haft den ca 6 månader, kändes si sådär..

2008-11-19 @ 22:05:05
URL: http://malinuska.blogg.se/
Malin

Jag hade en likadan.. jäkla knappar, höll nada! Men min är inte i livet längre den heller, jag åkte traktorgrävare och sätet ville åka åt andra hållet så jag damp ner på golvet och slog i mobilen, en liiiiiiiiiten spricka i kanten på displayen.. allt som behövs för att ödelägga hela telefonen, å då hade jag haft den ca 6 månader, kändes si sådär..

2008-11-19 @ 22:06:54
URL: http://malinuska.blogg.se/
Malin

lite seg dator så jag råkade visst trycka 2 ggr.. :P

2008-11-19 @ 22:37:15
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0