Man måste se helheten..

En klok människa sa till mig idag att jag måste se till helheten och inte bara till de små detaljerna.. Det är så sant.. för jag är verkligen kass på att se till helheten, spelar ingen roll vad det gäller.. jag insåg också idag att jag har jättesvårt att se om folk är lika.. ( nu kommer vissa kanske protestera, men detta gäller människor jag känner, främlingar kan jag tycka är jättelika) detta eftersom jag bara fokuserar på detaljer. Många har sagt att jag är jättelik min mamma, jag kan verkligen inte se det. Det enda jag vet är att vi har exakt lika ögon.. detaljer som sagt. Usch det här blev väldigt flummigt och ostrukturerat. Typ så som jag känner mig just nu! Det finns vissa tankar som återkommer oftare än andra, just nu är jag inne i en period då de dyker upp oftare än vanligt. Jag vet att det inte är bra och jag jobbar verkligen med det.. Men det är svårt. Helheten, helheten och åter helheten...:) inte för att den är så mycket bättre i det här fallet.. aja, nu lämnar vi det där..

Tacksam, det ska jag vara!

Vi är så smarta du och jag, vi har de bästa åsikterna och teorierna:) Vi vet också hur alla killar tänker, vi har ikväll analyserat det väldigt noggrant.. och kommit fram till varierat resultat :)


Är det inte underbart när all disk är diskad, hela lägenheten städad, sängen är bäddad med nya och rena sängkläder och man är nyduschad, jag kommer sova som en prinsessa!

Godnatt!


Kommentarer
Anonym

Du ÄR en prinsessa! Sov gott och dröm om grodor som blir prinsar! :)

2008-11-18 @ 00:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0