Mål..

Mina mål... 

  • Sluta somna till Tv:n
  • Börja träna regelbundet
  • Vakna i tid och inte stressa på morgonen
  • Äta bättre
  • Plugga mer och effektivare

En bra början iaf.. om man nu lyckas följa detta någorlunda. Man måste börja nånstans! Jag måste verkligen lära mig att slappna av och inte vara så rastlös hela tiden.. Jag måste landa (just nu är jag uppe i luften och flaxar) som jag och min sambo så fint uttryckte det:) Måste även fortsätta att vara ute på vattnet, inte komma in till den trygga strandkanten.. Vi har många fina teorier, Jag och Linnéa:) Huvudsaken är att jag vet vad det betyder.

Imorgon bär det av till Göteborg och familjen Mossberg! Ska bli så underbart!!:) Saknar mina små barn!

Idag så lämnade jag katterna till Lousie, där dom ska bo medans jag är på semester. Vad fort jag har vant mig vid att ha dom här, lägenheten känns verkligen jättetom utam dom..


Nä nu ska jag sova, utan Tv! Linnéa har beordrat mig att om jag inte kan sova får jag göra vadsomhelst, utom att titta på tv.. Bäst att göra som sambon säger, hon brukar oftast veta bäst :)




Kommentarer
Emma

Lycka till med målen Elaine! Men ta det lugnt. Det är lättast att börja med en förändring i taget -det ger oftast bäst resultat.

Från en som måste sätta upp mål om att ta sig upp tidigare om mornarna..

2008-11-26 @ 13:38:08
URL: http://emmastasia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0