klantig..

Jag har drabbats av nåt klant-syndrom. De senaste dagarna har en massa småsaker gått helt fel.. Det började i fredags, en minut innan jag skulle gå hemifrån och till after-worken. Jag var jättestressad och skulle precis gå från lägenheten när jag kikar på katternas matskålar, okej lika bra att fylla upp med mat tänkte jag, sträcker mig efter kattmaten som står på översta hyllan i skafferiet. Då utan nån som helst anledning rasar hela hyllan (som också fungerar som mitt barskåp) Jag får allt möjligt över mig och alla flaskor åker i golvet, det vara bara en som gick sönder som tur var men där står jag mitt i ett hav av sprit och glassplitter.. Var bara att börja städa..

Och alldeles  nyss fick jag den briljanta idén att baka lite matbröd, vad händer?! jo jag lyckas såklart med ha sönder mjölpåsen så det blir ett stort hål mitt i påsen, så allt mjöl hamnar på mig och min nytvättade matta (som i fredags badade i sprit).. *suck*

Vad gör jag för fel??


Kommentarer
emma

Haha Elaine, det skulle kunna vara mig du skriver om: klantskaftet no.1. Vi är kanske lite lika.. Hoppas allt är bra med dig och ta hand om allas vår favv-Linnea tills jag snor henne från dig nästa helg. Kramar från Gävle

2008-11-13 @ 23:08:05
URL: http://emmastaisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0