jag hade tydligen fel..

Han är tydligen en bra kille. Skönt att jag hade fel.. Glad för din skull att han inte var ännu en skitstövel. Tråkigt slut på nåt bra men bättre ett värdigt avslut än att bara dissa allt.. Är du nöjd nu när jag rättat mig?!=)


Jag blir glad i hjärtat när man upptäcker att det finns bra killar, snälla genomgoda killar.. Jag har haft lyckan att varit tillsammans med en i 5 år, tack för det<3 Även om det nu är slut så är det med glädje jag ser tillbaka.

Jag saknar min syster enormt mycket! Känns konstigt att jag ens kan överleva en vardag utan henne.. Jobbigt att du är så långt borta!


Du och Jag!


Kommentarer
Linnea

Ett mycket bättre inlägg! :)Jag saknar dig tok-mycket och jag ska komma och hälsa på dig, och det är snart! Ska bara spara lite pengar så ska det här lösa sig, men helst av allt vill jag att du ska bo här i Gävle med mig, så att vi kan vara med varandra hela dagarna!! ÄLSKAR DIG, du är världsbäst.

2008-11-09 @ 23:40:51
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/
Malin

Elaine! Vad lik du är din mamma på det där kortet! Jag träffade båda dina föräldrar i helgen, trevligt :)

Hoppas allt är bra. Kramar!

2008-11-10 @ 19:50:28
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0