Jag blir så arg..

Jag blir så arg på dessa killar som sårar.. Det är en sak om jag blir sårad, det kan jag ta. Men när människor jag älskar och bryr mig om blir svikna och sårade, då blir jag riktigt förbannad. kan han sluta vara så jävla feg, var åtminstone ärlig, det är det minsta man kan begära. Usch jag som trodde att just den här killen var en bra en.. Så fel man kan ha, du förtjänar nåt bättre, det bästaste av det bästa! Även om det inte känns så just nu som kommer det dyka upp en underbar människa som passar perfekt ihop med dig för du är lika underbar..

Gråt inte över honom, han är inte värd det..

Nä nu måste jag lägga ner innan jag blir för frustrerad över detta..!

Jag finns iaf alltid här för dig, du och jag mot världen:)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0