Festligt värre..

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om söndagar, ibland känns det som att söndagar bara är en enda lång väntan på att veckan ska börja om på nytt.. Önskar att söndagarna kunde vara lite längre, för jag vill aldrig att det ska bli ny vecka. Samtidigt vill jag att vissa söndagar bara ska försvinna så man slipper dem, tristess och ångest..!

Har iaf haft en jätteroligt helg med mycket fest, i fredags blev det afterwork, campus och sen rumpan.. Min plan för kvällen var att jag skulle ta det ganska lugnt men istället på nåt konstigt sätt blev det mer som fullt ös medvetslös..

Igår var det inflyttningsfest hos Louise, mycket trevligt:) Sen blev det full fart på bluemoon! lyckades även hamna på efterfest..

Imorse vaknade jag inne hos Linnéa, vi skulle bara prata lite men båda somnade/däckade istället.. har inte så många sömntimmar från den här helgen, vilket betyder att veckan som kommer blir väldigt tung..

Nu ska jag ta och göra lite matlådor, ska även äta nåt, har inte gjort det på hela dagen, eller jo, 5 st köttbullar till frukost.. men det blir så lätt att man glömmer att äta, måste skärpa mig!

Vilket hälsosamt liv jag lever, fest, ingen mat och ingen sömn.. hm?! Jag är inte så tragisk som det låter..


Jag tänker göra som jag vill, orkar inte bry mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0