En Linneá-kväll!

Nu kommer jag skryta lite och ja, jag är stolt över mig själv för en gångs skull..

Jag klarade marknadsföringstentan, den tenta som jag hade samma vecka det tog slut mellan mig och per. Inte den bästa uppladdningen inför en tenta, mådde dåligt och hade koncentrationssvårigheter (mer än vanligt) hela veckan. Kvällen innan drabbas jag av sprängande huvudvärk som släppte först på fredagmorgon, trodde verkligen att jag inte skulle klara tentan, kändes jättedåligt efter att jag skrivit den. Men tänk vad fel man kan ha?!=) Nu ska jag inte tjata och skryta nåt mer men är så otroligt glad för att jag klarade den. Ett bevis på att jag inte är alldeles dum i huvuvdet..

Linnéa fick också reda på att hon klarat en tenta idag, en som hon trodde gått dåligt. Så vi slog våra kloka huvuden ihop och firade. Blev en improviserad trerättersmiddag med saft i vinglas och naturgodis och sex and the city filmen:) En mycket trevligt kväll måste jag säga! Du är världens bästa Linnéa:)



Imorgon är det nya tag som gäller, och jag är laddad, försöker jag intala mig själv iaf.

På torsdag kommer Lina, jag längtar! Herregud vad vi ska röjja:)

Ska åka till göteborg också den 21a, till min andra underbara familj! längtar dit också!

Har så mycket att längta efter nu, härligt!

Igår kräktes Puma och idag var det Pajas tur, hm, borde kanske inte ha bytt kattmatssort? fast dom har aldrig varit så kräsna förut.. aja återstår att se hur det utvecklar sig..

Mitt mål är nu att gå och lägga mig.. har jag tur sover jag om några timmar... :P



Kommentarer
Cärrå

haha. jag kände mig faktiskt som dig under min klantiga period :) haha,. på fredag blir det göttigöttgött :) perry som tusan!!

2008-11-12 @ 13:41:27
Linnéa

Ååå, tack för en supermysig middag! Du är bäst! Vi borde prova med vin i vinglasen nån kväll... Svartvinbär i går och Heineken idag :) Haha!

2008-11-12 @ 19:11:11
URL: http://rystedt.blogg.se/
Linnea

Men Elaine... Jag då...?? :(

2008-11-13 @ 16:58:06
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0