Barrunda..

I fredags blev det barrunda, riktigt roligt!! Vi röjde på väldigt bra tycker jag!:) Lyckad kväll, även om Linnéa blev lurad på sista timmen..:) Och jag gjorde inte som Tove sa åt mig heller.. Hon ger mig så goda råd som jag aldrig följer.. Iofs ville hon döda mig ett tag men den konflikten löste vi ;) Ja en flummig kväll kan man väl säga..!

På lördagen var det bara att försöka ladda om, jag hade ett mål med dagen och det var att diska och det gjorde jag:) Dessutom så hängde jag hos tove och åt hemmagjord pizza hela dagen, gav henne min specialkunskap inom ämnet packning. Tove den galningen åker till Thailand idag, jag är sjukt avundsjuk!!!!

Jag och Linnéa körde en egen lugn förfest, är ju alltid lika trevligt! Efter en regnig promenad till bluemoon och över 30 min i en jävla kö så kom vi äntligen in, enbart för att konstatera att pensionärsföreningen har tagit över hela stället.. Det kryllade av människor som var 50+. Men vi hade trevligt ändå!  Lite tråkigt bara att man först måste köa aslänge för att få komma in, sen ska du köa i en evighet för att få komma ut. Lite jobbigt att tillbringa halva kvällen i köer. 

Idag mår jag iaf bra! Har sovit jättebra! Behövde sömn kände jag!

En liten reflektion/undran ifrån gårdagen: Har 50+:arna aldrig lärt sig hur man beter sig när man dansar på krogen? På schlagergolvet blev man nästan ihjälknuffad, dom var helt hänsynslösa, armbågar överallt.  Dom är väl bara vana styrdans...?!

Vi avslutade med baguette och vätskeersättning hemma hos mig:)


Hade iaf väldigt trevligt igår! Tack min sambo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0