självförtroende i botten..

I fredags när jag just hunnit tänkt tanken att jag tyckte det var roligt att jobba så blev allt skit igen... Känns som att ingenting jag gör är tillräckligt bra, man är alltid pressad. Jobbar med ett konstant magont och ibland med tryck över bröstet..

Jaja, nu har jag varit ledig sen i lördags, varit hemma i vålsjö. I fredags fick jag längre hår, blev helt okej, lite ovant bara..

Mellan 15.30 och 22.20 satt jag, Anna o Cine på Condis i järvsö. Vi fick i oss mat, efterrätt och kaffe och cider. En mycket trevlig kväll med mycket snack=)

På söndagen blev det tillbaks till hudik och match för Per. Rolig match där abk vann och Per gjorde mål=)

Nu är det slut på ledigheten och det är jobb som gäller imorgon...

Godnatt!


Kommentarer
Anonym

Men Elaine, du har ju faktiskt missat att skriva en grej, att det var jag som körde till hudik :) det måste du väl ändå vara stolt över? :) puss och kärlek

2008-05-20 @ 22:18:41
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0