Grattis..

Grattis syster till körkort och bil!=)

De senaste veckorna har gått lite upp och ner, men nu kan jag iaf somna på kvällarna. Efter helgens jobb tror jag kroppen fick nog, i måndags vaknade jag, spydde och satt och skakade i en evighet.. blev inget jobb för mig i måndags. Nu känner jag mig som världens sämsta eftersom jag inte verkar kunna sköta mitt jobb...

Idag är jag ledig, har städ och tvätt-dag, går ganska bra, har även färgat sofföverdragen svarta, tror det blir bra. 

Förra veckan köpte vi en bärbar dator, den är asbra=) och som om det inte vore nog, igår köpte vi en ny tv, en lcd på 40 tum. Den är också asbra och snygg=) Nu får det vara bra med shoppandet på ett tag=) 

Ja nu tog det stopp...


Kommentarer
Linnea

Tack så mycket :) Så ni har alltså slagit på stort, en ny dator också, härlgit! :) Har Per match i helgen ? Älskar dig syster! puss

2008-05-13 @ 21:18:12
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/
Linnea

Ja kanske det, det beror på när matchen börjar! jag har ju också matcj på söndag, vet inte riktigt om jag kan vara med och spela , har ju gjort illa knät också. Men det skulle vara roligt å se den! :) pusspuss

2008-05-14 @ 18:23:39
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0