Då ska vi se..

Ja som vanligt får jag en liten bloggsvacka då och då...

Jag har iaf varit i dublin, underbar resa med underbara människor.. Jag behövde verkligen den resan! Så härligt, vi fikade, åt, shoppade, utforskade staden och landsbygden, och hade det allmänt trevligt=) Jag tror också att jag lärt mig dricka öl...=)




Våran vildfaks vann sitt första lopp i tisdags! Mycket roligt!

I lördags åt vi middag på 49:an här i hudik, jättegod mat och mysigt! Sen bar det iväg till ljusdal för förfest med Linnéa och Stina. När vi var tillräckligt laddade blev det järnvägs. En trevlig och rolig kväll. Sen på söndag morgon var det dags att åka till gävle med Lina och häst och en massa andra=) Lina skulle vara med på ett treårstest för hästar. En trevlig dag med mycket hästprat=)

Nu sitter jag här och har en hel oplanerad ledig dag... Det enda som står på dagordningen är att inhandla ett par skor som jag blev kära i i lördags=)

Nu ska jag försöka ta mig ut i solen lite..

Jag tänker på familjen Fransson, livet är så orättvist!

Ta hand om varandra!

//Elaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0