Avsvimmad...

Jag har åkt på världens förkylning, men börjar nu bli lite bättre, varit hemma från jobbet i två dagar nu. Blir sjukt rastlös av att inte göra nånting..

I lördags var vi på torön, jag o lina, min familj och sen kom Per också. Mycket trevligt men iskallt... var nog alldeles för nykter=) När vi kom hem och skulle sova så lyckas jag med konststycket att gå in väldigt hårt i en nyckel, blev alldeles blå på armen, nu har färgen mer gått över till gulgrön.. Sen mitt i natten vaknar jag av att jag får en armbåge mitt på näsan, Per som drömde nåt tok..

Den här morgonen har varit väldigt händelserik på ett dåligt sätt.. Vaknar av att jag hör erik utanför fönstret som försöker få våran katt att gå och hämta mig, katten förstod inte riktigt men jag vaknade iaf.. Då går jag och låser upp åt erik som igår bara skulle gå ut och ta en öl.. Då har han varit på sjukhuset hela natten och fått åkt ambulans. han har skurit upp båda fötterna på stenar i ån.. Sen bara för att det finns människor som inte är det minsta hjälpsamma har han fått hoppat på kryckor med sina onda fötter jättelångt.. iaf, när han kommer in börjar han berätta vad som hänt.. jag lyssnar och helt plötsligt så känner jag hur hela rummet blir snett och sen hade jag tydligen bara rasat ihop... låg bara avsvimmad i några sekunder men det var ändå väldigt läskigt..


Jag är fortfarande lite skakis så jag skyller på det om texten är obegriplig...

ja det var väl allt för nu...



Kommentarer
Malin

Men Elaine! Hoppas allt är bra med dig nu iallafall. kram

2008-05-29 @ 11:43:04
URL: http://malinuska.blogg.se/
linda

ush låter inte kul det där varken för dig eller erik. hoppas ni mår bättre nu båda två.

kallt på torön? hmm det var nog för att du dansade för lite det =) själv så tyckte jag att det var alldelses för varmt där =). kram

2008-05-29 @ 22:27:57
Sofie

hallåå! tack själv! det är sen vi var å spelade spel hos bella. ...den gången när vi var till berget sen=)! kram

2008-06-07 @ 15:06:17
URL: http://sofieedqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0