Återhämtning..

ja nu är jag inte lika less längre... mitt känslomässiga tillstång går väldigt upp och ner..

I fredags var vi ut, jäklar vad vi röjde:) hade sjukt roligt, härlig förfest och mycket folk ute.. klarade av att gå i mina högklackade hela kvällen, förutom de sista 200m hem..

Hade tänkt att jag skulle gå ut på lördagen också, men så blev det icke när jag vaknade och mådde skit på lördagsmorgonen. Hade en liten önskan om att jag skulle bli piggare framåt kvällen, men det blev soffan och fotboll framför tvn.

På söndagen åkte jag till vålsjö för att sedan dra till bollnäs på trav. Vår vildfaks tävlade, han kom 6a, blev en galopp men han kom imål och blev lite rikare iaf. Jättemysig dag med trav för hela slanten. Stannade kvar i vålsjö resten av dagen och bara njöt av att vara ledig! Måndagen blev också lugn med promenad Moa, lunch med mamma o pappa och fika och lek i tovas. Behövde verkligen dessa dagar!

Borde gå och lägga mig, ska börja jobba kl 5!! usch! 5-16.30, vilket drömpass=)

Det blir fest på fredag i vålsjö!=)

Godnatt!


Kommentarer
Malin

5????? Uha, tur man inte jobbar på Lidl faktiskt. :P

2008-06-19 @ 20:18:13
URL: http://malinuska.blogg.se/
Linnea

ursäkta mig fröken, men jag var faktist med på promenaden också, och på lunchen! Jag känner mig lite bortglömd här.

2008-06-27 @ 19:50:25
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/
Din bästa syster

Uppdatera bloggen nu Elaine =)

2008-08-29 @ 15:47:18
URL: http://linneaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0