Jävligt less..

Igår tyckte jag om mitt jobb, inte så mycket idag.

Att alltid få höra att man inte gör saker tillräckligt snabbt. Man ska alltid göra jättemånga saker väldigt noggrant inom en omöjlig tidsram... man känner sig alltid otillräcklig.. Allt ska vara så jävla effektivt och ingen bryr sig hur människorna som jobbar där mår... man får alltid kritik och aldrig beröm... det kanske är för att jag inte förtjänar det, vad vet jag...

Nu är jag orättvis, vi har en underbar chef och jag tycker om alla människor som jag jobbar med dagligen, jag vet att dom bryr sig. Det är lidls personalpolitik jag avskyr!!!

Idag rann bägaren verkligen över, satt inne på personalrummet i över en halvtimme och grät.. jävla wennergren.. Det vaqr absolut ingenting att gråta över men "många bäckar små..."


Ja nu har jag avreagerat mig lite=)

Det är iaf otroligt härligt att komma hem till världens bästa pojkvän efter en skitdag och hela lägenheten är städat, tvätten är vikt och disken är diskad och snart blir jag serverad mat:)

Imorgon ska jag ha den härligaste ledigheten på länge, ska verkligen njuta..:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0