Vild faksen!!!

Idag har vi varit på trav i gävle, åt middag och kollade på trav..


Var och hälsade på Vilden direkt när vi kom och sa att han skulle vinna, sen blev det middag och en lång och nervös väntan till lopp 10! Känns så löjligt att man kan bli så nervös.. När det var dags för start så var jag och syster helt fokuserade och sjukt nervösa! Vild faksen ledde hela loppet och travade på väldigt bra! Några meter innan mål går en annan häst om och vi blir tvåa, men vi är väldigt nöjda med tanke på knäproblemen han har haft.. Några tusenlapapr rikare iaf!



Hahaa, inte trodde jag att jag skulle bli en sån travtönt:)

Det är iaf skönt att vara på hemmaplan, men känner att jag kommer vara extremt nöjd med att återgå till mitt karlstad-liv i januari! Men fram tills dess ska jag ha en underbar Jul med underbara människor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0