Ingen bastu!

Idag har jag varit jätteseg, sitter fortfarande i myskläder.. Ska börja piffa snart!

Var det nåt jag lärde mig förra juldagen så var det att man inte ska basta, äta jättelite mat och sen festa, det slutar aldrig bra. Så iår har jag laddat upp med frukost, lunch och så småningom middag, dessutom skippade jag bastandet iår. Så det här kommer gå fin fint! Jag är lagomt laddad (laddar jag för mycket spårar jag oftast), jag längtar efter att träffa alla underbara människor och dansa och röjja järnet:) Det svåra är att veta vilken tid man ska gå ut för att slippa flera timmar i kö! Tänk att det kan vara så mycket folk ute i lilla ljusdal, det är ju fantastiskt:)  Men när t.o.m. Linnéa säger att vi hellre går lite senare och står i kö så vi hinner umgås, då jäklar ska vi umgås. För dom som inte känner Linnéa så hatar hon att köa. Vet ingen som hatar det mer faktiskt. Det kanske kan bli mysigt att stå där i kön och UMGÅS och dricka jäger:)  Tycker idén om täckbyxor låter väldigt bra också! Jag är lite revanschsugen efter förra året då jag inte minns en endaste kotte jag mötte. Det här blir bra! Nu gäller det bara att jag får räta på den här frillan jag skaffat mig också..

Imorgon kanske jag ska på trav, min syster tycker att det skulle vara jättemysigt att gå runt på bergsåker och vara bakis och äta bakismat, jag vet inte jag. Dom 500 första som kommer dit blir bjuden på tårta om järvsö faks slår rekordet. Men jag har en känsla av att jag ändå inte kommer få i min nån tårta..  aja vi får väl se..


Nä nu ska jag börja ta på mig fejset!


Kommentarer
Malin

Mig mötte du förra året men det kommer du nog inte ihåg har jag för mig :)

2008-12-26 @ 19:44:50
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0