En salig röra..

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, disk,  väskor, kläder och böcker överallt, blir inte direkt bättre av att två galna katter har fått spel och gör allt ännu stökigare.. Trots att jag älskar dom små liven ska det bli skönt att få dom härifrån. Bättre för både dom och mig..

Lika rörigt som det är i min lägenhet känns det som att det är i mitt huvud också.. Iofs inget ovanligt, men ändå.. idag har det varit kaos..  Samtidigt som jag längtar hem är jag rädd för vad som väntar.. Ingenting kommer vara sig likt..


Idag på träningen var jag verkligen sämst.. hjärnan sände inte ut rätt signaler till kroppen om vad den skulle göra, gick alla till vänster tog jag höger, skulle händerna upp så åkte mina ner.. aja.. skyller på sömnbrist..

Idag fick jag ännu ett klokt råd av Tove, men som vanligt följer jag det inte.. det är ungeför som att jag gör och känner precis tvärtom vad alla säger...

nu ska jag försöka packa klart..



Kommentarer
Adéle

Saknar dig också!

2008-12-17 @ 19:09:41
URL: http://adeleo.blogg.se/pyssel
Carro

Meen elaine, kommer bli tomt utan dig nu under jul ;( är inte direk bara att ta varvet förbi herrhagen nu juuue ;( vi måste hålla varann uppdaterade, och ha en riktig reunion i januari ;) Pusssssss

2008-12-18 @ 09:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0