blåslagen..

Nu har jag tagit jullov, det känns bra:) Iofs ska vi jobba med ett case hela dagen imorgon men det känns ändå som att jag är ledig! Nu är det inte många dagar kvar tills jag får åka hem:D

Helgen har varit rolig.. jag är sliten och trött.. I lördags blev det fest hos carro! Trevlig förfest, hamnade på nöjes fast vi inte hade tänkt det, men det blev roligt ändå! Kvällen var lite väl våldsam tycker jag:) Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna örfilar och att bli nerslängd i marken:) Men trots att jag är öm i hela kroppen och har blåmärken i handflatorna så är jag ganska glad!

Igår var den segaste dagen på länge, blev pizza och slappning i andreas soffa:)

Nä nu laddar jag för kvällens glögg och pepparkakor..


Kommentarer
linda

örfilad och nedslagen i marken vad har ni för fester egentligen =) hoppas det gick bra med dig gumman. Jag tänker också ta jullov nu har egentligen lite att göra men är så trött på den här skolan nu så nu skiter jag i detta och åker hem på onsdag morgon. ska bli så skönt att få komma hem lite. ha det bra, och ta hand om blåmärkena =) kram

2008-12-15 @ 16:37:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0