både måndag och tisdag

Nu har både måndagen och tisdagen gått och det känns fortfarande kasst.. Jag hatar svackor, jag orkar inte vara ledsen mer den här terminen.. Jag är sämst på att plugga också, åååh! Dessutom längtar jag hem enormt mycket! Här i den här stan verkar det mest vara blask hela tiden, jag vill ha SNÖ, riktig luftig, vit och fin snö!! Jag vill hem till lugnet och tryggheten och slippa den här förvirringen som jag befinner mig i.

Nu ska jag inte vara så gnällig..

Har varit och tränat, gjort en vettig sak idag iaf!


AHHhhh....


Kommentarer
Carro

Du ska inte tänka så möe elaine. det är överskattat. följ mitt motto: INTE TÄNKA BARA GÖRA. funkar skitbra :)

2008-12-02 @ 22:42:43
linda

hej vännen! alla har vi svackor ibland, du får försöka tänka lite positivt att snart är det jul så då får du komma hem och träffa familjen och få en liten paus. Efter alla dessa år tillsammans i skolan så vet jag att du visst klarar att plugga.Så håll i =)åren går faktiskt fortare än man tror. känns jätte konstigt att jag snart är klar. förhoppningsvis har vi lite snö med snart. bara blask här med för den delen =(.

ha det bra och ta hand om dig. / linda

2008-12-03 @ 19:19:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0