Avklippt..

Det var väldigt längesen jag hade en lugn lördagkväll hemma med mamma och pappa, det var säkert flera år sedan.. Såhär i början av kvällen tycker jag att det är lugnt och mysigt, men sen senare på kvällen blir jag sjukt rastlös av att befinna mig mitt ute i skogen och inte har något alls att göra.. Men det är sånt jag får lära mig, eller så många lugna hemmakvällar med mamma och pappa ska jag väl inte ha men... Tydligen ska vi titta på dansbandskampen också, känns sådär lagomt kul.. En lugn lördagkväll kan nog inte skada.. men känns lite lockande att hänga med Cine ut:)

Min syster har nyss klippt mig, blev väldigt kort, alltså jäääättekort! och olika längd på sidorna blev det också.. Nu får vi se om jag kan leva upp till den här coola frisyren..:P Färgning och slingor blev det också... Ibland tycker jag inte om att jag tröttnar så fort, det är det som får mig att klippa mig så impulsivt.. Jag blir så less så jag låter min syster göra vad som helst. Iofs tycker jag hon är grymt duktig på det hon gör.. och jag blir alltid snygg i håret, men sånna här gånger behöver jag nog lite tid att vänja mig.. aja det blir nog bra... kommer väl upp nån bild nångång...

Nä nu är det Lars-Kristers som sjunger... ;)


Kommentarer
Malin

Vill vill se en bild! Vi vill se en bild! :)

2008-12-21 @ 17:23:29
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0