2008

Nu när det närmar sig 2009 är det väl dags att sammanfatta 2008:

2008 var inget bra år.. :

Snälla Pappa-Tommy finns inte mer

På min födelsedag liggerg jag i 40 graders feber.

Blir helt förstörd av att jobba så mycket, får besvär med tryck över bröstet och hjärtklappning

Mamma och pappa flyttar ifrån varandra

Mitt och Pers 3-åriga förhållande tar slut

All min ekonomiska trygghet försvinner

Men lite bra förstås:) :

Jag, Marica, Linnéa och Frida har underbara dagar i Dublin

Jag har världens längsta semester

Underbar resa till Spanien

Flyttar till Karlstad

Ny stad, ny skola och nya underbara vänner!!



Har haft en bra jul! Och hade otroligt roligt på juldagen!!! Var lugn som en filbunke resten av helgen:) Känner mig riktigt duktig. Inte många som trodde det:)

Har sett en jättefin film, Australia. Se den!!



Hade sushikväll igår med cine och Linnéa, herregud vad jag skrattade hela kvällen! Cines sushibitar gick knappt att äta för hon använde 1kg wasabi på varje bit ;)  Tack ni underbaringar, jag behövde lite skratt!

Har även försökt pluggat i två dagar, i måndags gick det verkligen inte alls bra, jag o Linnéa hade alldeles för mycket att prata om, vad skulle jag göra utan dig? Idag gick det lite bättre iaf, gjort några kalkyler..


Nä nu ska jag börja ladda inför imorgon, tror att jag ska lägga mig jättetidigt så det blir imorgon fortare, för vi ska ha så grymt roligt!!!:) Nyår i Karlstrand, kan det bli bättre? Fjällen på hemmaplan! :D Och dessutom ska jag vinnea snowracer-tävlingen!

Gott nytt år!!!



Kommentarer
Malin

Nu märker jag att jag pratar med dig alldeles för sällan! Jag hade ingen aning om att dina föräldrar har flyttat ifrån varandra?? När hände detta?

Mitt nya år har inte börjat bra, jag som trodde på detta året, det kanske tar igen sig sen, man kan ju hoppas iallafall.

2009-01-03 @ 17:42:05
URL: http://malinuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0