Trött och less..

Idag är min lediga dag och jag har haft sjukt tråkigt hela dagen.. roligt att vara ledig när alla andra jobbar... :P

Jobbat i helgen, stressigt och fullt upp som vanligt. Känns som att man aldrig räcker till... Jag blir deprimerad snart.

Har iaf varit ute på promenad, 2 gånger redan och det blir en 3e ikväll med lina!

Sen sist har jag varit på utbildning i gävle, väldigt roligt med många roliga och spännande människor..=)

Har även blivit bra mycket blondare, håller fortfarande på att vänja mig men det blir nog bra. Jag och Lina har varit på sminkkurs också.. trevligt.

Åker till dublin om 6 dagar!! =)=)=) underbart ska det bli!

nä nu måste jag äta nåt, har bara druckit lite juice idag, jag är en konstig människa..

ja så var det med det..


Kommentarer
Malin

Du måste ju lägga ut kort Elaine, så man får se hur blond du har blivit :)

2008-04-16 @ 18:33:06
URL: http://malinuska.blogg.se
Adéle

Hej lilla vän! Vilka fina gulliga kommentarer du skrivit. Har helt glömt bort att svara på dem! Hur är det med dig? Åker du bort snart? =( Hur länge blir du borta? Hoppas du får skoj i alla fall. Nu var det väl ändå alldeles för länge sen vi sågs!? Det måste vi ändra på när du kommer hem igen. Ja men det är klart att du får beställa kort =) Hur vill du att det ska se ut? Hur är din mamma? Vad "är" hon för färger och så? Kram kram!

2008-04-18 @ 22:56:25
URL: http://adeleo.blogg.se/pyssel


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0