Härlig dag!

Varit lite lat med att skriva här på ett tag..

Påsken var bra förutom en mycket stressig jobbvecka och feber... Hade en väldigt trevlig långfredag=) Sen var resten av påsken lagomt rolig, blev liggandes i feber och hosta.. 

Var på utbilding förra veckan i gävle, bodde på hotell och hade det trevligt=) Blev långa ovana dagar med att sitta still och lyssna och fika och äta hela tiden, inget som vi på lidl är direkt bortskämda med..

Jobbade hela helgen och igår, så idag är jag ledig! Sov ut för första gången på evigheter, åt frukost och gick ut i solen och ner på stan för shopping! Ovant att vara ensam hemma nu när Per jobbar.. lite väl tråkigt för min smak..

Ikväll ska jag o Lina iväg och kolla in vildfaksen, hans första tävlingslopp! Hoppas han vinner så vi blir rika:D haha!

De senaste dagarna har jag fått nån fixidé på hundar, jag vill verkligen ha en hund. Jag ska inte skaffa en men jag vill=) Sitter och kollar hundannonser stup i kvarten.. Har varken tid, pengar eller plats för en hund.. men nån dag ska jag ha en iaf!

Usch nu fick jag huvudvärk, brukar jag aldrig ha, det är väl för att jag inte är van med frisk luft:P

Nä nu måste jag hitta på nåt...


Kommentarer
Linnea

tjohoo sis :) nu har jag också tagit och skaffat mig en blogg, kika in och skriv en rolig kommentar är du gullig :)

2008-04-03 @ 23:25:49
URL: http://linneaskalberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0