Nu är jag redo..

Nu är jag redo att skriva igen...

Veckan som varit har varit underbar! En sån där vecka man önskar att alla veckor vore som=)


Förra veckan:

Måndag: Jobbade och hade möte med jobbet, känns som att allt kommer fungera mycket bättre nu, hoppas!

Tisdag: Jobbade. Bio med Carola, såg "underbar och älskad av alla". En rolig och helt okej film. Har läst boken också, böcker är oftast bättre:)

Onsdag: Cine kom, vi shoppade en massa kläder, eller det var nog mest jag:) köpte några bra kläder för mycket pengar.. aja..

Torsdag: Cine och jag fortsatte vår shopping, man kan ju inte sluta så tvärt. Det blev en symaskin:) Vi köpte en varsin! På kvällen åkte hela familjen hem till vålsjö!

Fredag: Ännu en shopping dag med Cine, fast nu i ljusdal. Vi skulle egentligen fynda tyg så vi kunde sy på våra nya symaskiner men för min del blev det ett par nya skor istället:) Efter en lång och trevlig dag i ljusdal blev det vålsjö igen. Syster kom hem från Gävle!

Lördag: Åkte tillbaka till Hudik med järvsös damlag, dom skulle hit och ha säsongsavslutning, så då passade jag på att lifta. Fick reda på att Per varit på sjukhuset hela natten. Han hade vaknat men jättehög puls, kunde inte andas och hade ont åt hjärtat. Nåt virus i nån muskel kring hjärtat sa dom på sjukhuset.. Inget farligt iaf.
Jobbade kvällspasset, sen blev det filmkväll med Lina, Emelie, Mille och Per. Väldigt mysigt och trevligt.

Söndag: Jobbade, sydde på min nya symaskin=)

Måndag: Ledig:)

Tisdag: Jobbade kväll

Idag blir det också kvällspasset på jobbet, passar mig ganska bra att inte behöva kliva upp så tidigt:)

Mamma fyller år på fredag, och på lördag blir det fest hemma i vålsjö, finns tusen saker som ska fixas innan dess! Men det blir nog bra!

Har inte lyckats sett första avsnitten på säsong 3 av prison break, det är ju skandal att jag inte lyckats med det. Men idag ska det nog ske hoppas jag:) På ett sätt vill jag inte se det för då vill jag bara se mer och mer. Och sist jag tittade blev jag lite smått besatt ;)

Ja det var allt för nu tror jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0