Man kan bli galen...!

Dessa små tussar som är så söta när dom sover kan bete sig som små monster:) Pratar om våra kattungar, helt galna.. Igår, inom loppet av en halvtimme lyckades dom med att ha sönder en lampa, förstöra en blomma, hoppa ner i en blomkruka och sen sprida jord över hela lägenheten och i samma veva upptäckte jag en nerkissad filt... Allt detta såklart samtidigt som jag står och lagar mat.. Inte lätt att ha kattbebisar:) Det är så typiskt att dom är helt vilda när jag är ensam med dom, sen när per är hemma igen, blir dom väl som små änglar...

Tjejmiddag hos mig i lördags, jättetrevligt och mysigt. Lina och Emelie var det som kom på besök! Vi har kommit fram till att vi ska ha många middagar, svullokvällar och filmtittningar hela långa hösten! Låter bra tycker jag:)

Sverige var ju inte så värst bra i VM heller, tråkigt.. 

Ibland vill jag bara skrika!!! 


Kommentarer
Malin

Hej! :) Det är bra med mig, lite trött efter att ha jobbat i helgen. Vilken tid öppnar Lidl på morgonen?? :O Ja, vi borde ses i höst. Blir så långt mellan varje gång vi ses. Och ändå är vi bara ett tåg emellan :P Låter som om du har fullt upp med kattungarna, jag vet hur det är, trooo mig! :) Ha det bäst! Kram!

2007-09-02 @ 21:25:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0