Ja du, jag vet inte..

Jag är verkligen inte bra på att skriva här...:P

Iaf så var middagen hos Lina både god och trevlig!

Vet inte riktigt vad jag sysslar med nu, dagarna flyter ihop med varandra, jag jobbar lite och är ledig lite och jag får inte riktigt grepp om nånting känns det som. Skulle ha börjat en kurs också den här hösten, men som allt annat i mitt liv så blev det inte av.. Jag bara struntade i det för jag kände att jag inte orkade... Orkade??? Det är inte direkt att jag har så mycket att göra, men varför orkar jag inte? Lathet antar jag.. jobbigt att ta tag i saker man inte vet något om och att anstränga sig.. En höstdepression på ingång kanske

En annan sak jag måste ta tag i(förutom mitt liv) är träningen. Med mitt jobb och min oaktivitet så kommer min kropp rasa samman och när jag är 30 kommer kroppen kännas som 80.. Kan bara nån ge mig en spark därbak så man kommer igång?!=) För jag vet att man mår mycket mycket bättre när man tränar..!

Möte ikväll med jobbet, ska bli spännande att höra vad som kommer sägas.. finns en hel del..

Cine ska komma hit nåt i veckan, ser verkligen framemot det, känns som evigheter sen..!

Klockan är 14.02 och jag sitter fortfarande i pyjamas...

jaja det var allt från storgatan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0