Träning!

Ja nu är det bestämt:) Här ska tränas! Åt lunch med Lina idag, mycket trevligt! Vi bestämde att vi skulle ta oss i kragen och börja träna, är ju mycket lättare när man är två! Så nu jäklar:)

Det är så typiskt mig att vara såhär laddad och sen rinner det bara ut i sanden, men icke att det får hända den här gången:)

Nu ska jag bara kurera mig så jag blir fri den här satans fökylningen!

Har haft problem med min högra handled i nån månad nu, den blir lite sliten av mitt jobb där jag belastar den helt fel i flera timmar... men nu har jag fixat ett stöd. En på jobbet har haft samma problem och hon sa att efter "bara" 3 månader med stödet hade hennes handled blivit bra. Tre månader är för mig vääldigt länge.. men det är värt att vara klumphand i några månader, bara det blir bra!

Pajas kom på hur man klättrar upp på dörrar idag, var så söt när han balanserade däruppe:) Fick dock hjälpa honom ner...

image6image9


Det behövs så lite för att det ska göra så mycket:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0