Sen sist..

Ska försöka komma ihåg vad som hänt..:

Förra lördagen blev det ost och kex kväll hemma hos mig, underbar kväll med en massa snack:) Lina o Jonna kom vid 19 och gick runt 02 tror jag. Härliga människor! På dagen blev det först jobb mellan 6-11, sedan till ljusdal för helkropps massage, tillbaka till hudik för att titta på per när han spelade match och sedan kom lina o jonna. Fullt upp hela dagen, älskar sånna dagar:)

Jobbade även söndagen med resultat att jag däckade när jag kom hem vid 14 och vaknade när det var mörkt ute, alltid lika förvirrande.. Inte bra att jobba när man är sjuk. Feber och halsont satte stopp för jobb både måndag och tisdag.

I onsdags blev det gävle och systeryster, lite shopping på stan och tv-kväll hemma hos Elin.

På torsdagen träffade jag Malin, lite shopping igen, köpte med oss lunch hem till Linnea och sen var det dags för det jag kommit dit för, Glamour Styling!:) Linnea jobbade på bra med mitt hår och smink, blev riktigt bra, roligt var det också, inte varje dag man blir så tillpiffad:) Malin blev stylad av Linneas kompis Emelie. En riktigt härlig dag med världens bästa Malin!! Synd att det blir alldeles för sällan..

På Kvällen blev vi bjudna på kalas, linneas klasskompis fyllde år så det bjöds på saft och bullar hemma hos henne. Usch vad vi åt, till en början var det ingen som ville ha, alla skulle vara så himla nyttiga och duktiga.. Men efter ett tag så gav vi upp. En efter en smällde vi i oss av dom otroligt goda kakorna och bullarna. Blir jag inte smällfet nu lär jag aldrig bli det..:P

Kom hem idag från gävle, lunchade med jonna, väldigt trevligt! Sen kikade vi lite på stan innan det var dags för mig att börja jobba...
Gjorde en tabbe på jobbet.. chefen handlade och för att kolla om vi i kassan var tillräckligt uppmärksam lämnade hon kvar lite grejer i vagnen. Hon hade även en papperskasse uppvikt i vagnen, 6-pack cola upptäckte jag och sa till om. Men hon hade även smink under kassen som jag missade.. tråkigt att känna sig dålig...


Har fått ett jättefint matbord med stolar av mamma och pappa:) Har skruvat ihop det idag, blir så fint så:)

Nu har jag lust att byta jobb... nån som har nåt som jag kan få?

Känner mig fortfarande sjuk, men jag tänker inte vara borta från jobbet nåt mer.. får leva på vatten o bröd snart..

Imorgon blir det myskväll hos emelie, ska bli väldigt roligt, återkommer nog mer om det senare..

Nu orkar jag inge mer...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0