En snabbis..

Har inte tid att skriva egentligen, borde sova för längesen! Börjar jobba kl 6 imorgon!

I lördags var jag hem till Emelie, jättemysigt. Satt och pratade hela långa kvällen, fattar inte att tiden gick så fort! Gick hem vid 01 tror jag.. Väldigt trevligt iaf!

Sen har veckan bara rullat fram, jobbig jobbvecka. Långa pass i kassan och riktigt otrevliga kunder! Man blir så less på dessa människor, är det inte fel på det ena så är det det andra. En massa tråkiga kommentarer hela tiden. Vad glad att jag sitter där annars skulle du inte kunna handla din mat..!

Nu är det iaf bara 5 timmars jobb innan det blir karlstad!!! Jag längtar verkligen! Vilken Partyhelg!!!:) Underbara Linnéa!

Nä nu är det snarklådan som gäller!


Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0