50 år!

Det fyllde min kära mor i fredags och i lördags var det storkalas! Öppet hus från kl 16 och full fart fram till 01.30. Riktigt roligt med så mycket folk! Mamma fick jättemånga fina blommor och mycket paket! Åkte hem på fredagen för att hjälpa till med alla bestyr. Roligast var att hjälpa Elin med alla tårtor, Hon och min syster bakade 10 tårtor! Och jag fick vara med och garnera, roligt=) Inte lika roligt att kliva upp tidigt på lördagen och fortsätta med det men men.. Alla tyckte dom var goda och fina så det var ju bra det!

Nackdelen med att dricka alkhol är att immunförsvaret försvagas och så gjorde även mitt..

Har nu en stor fökylning som jag vill bli av med. Första dagen jag varit sjuk och hemma från jobbet. Drygt att inte kunna jobba, men hade aldrig klarat av jobbet idag... Nysa och snora på var och varannan kund vore nog inte så uppskattat...

Hela dagen och gårdagen har spenderats i sängen, kollat på scrubs, älskar den serien=)

Har kommit ikapp med prison break också, usch vad wentworth är snygg=)


Fått min nya telefon också, än så länge har inga knappar gått sönder! Har hört att just den modell jag har har gått sönder för ganska många... tråkigt..

Allt var mycket enklare när man gick i skolan, då träffade man alla kompisar varje dag, nu kan det dröja flera veckor. Jag hatar det.. för jag saknar mina vänner!

Nu ska jag äta lite glass, har hört att det är bra om man har ont i halsen;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0