Uppdatering..

Ja nu har det varit lugnt på bloggfronten ett tag, dags att ta igen lite...

Karlstad! Vilka underbara dagar jag hade där! Kom dit 21 på fredagkväll, Linnéa mötte mig vid stationen. Hade det trevligt framför tvn tills det var dags att sova. Det var en trött Elaine som stupade i säng.. På lördagen var det dags att göra stan! Vi var inte jättesnabba att komma ut, men väl i stan gick vi runt i affärer och åt lunch med Mette och Mattias. Och självklart laddade vi inför kvällens festligheter! (psykiskt alltså, vi började inte dricka mitt på dagen):) På kvällen var det förfest hos David. En av dom trevligaste och roligaste förfesterna jag varit på. Alla var verkligen härliga! Sen blev det utgång på nöjesfabriken. Jättestort ställe med många dansgolv. Hade jätteroligt där, dansade, lyssnade på hårdrock, drack drink, dansade ännu mer och så sprang vi runt lite också:) Efterfest blev det också, eller jag vet inte om man kan kalla det efterfest, men vi var några stycken hemma hos Linnéa som tittade på sunes sommar:) På söndagen var vi väl inte så jättepigga, rejält slitna är inte att överdriva:) Men vi pallade oss ut på en ganska lång promenad, duktigt av oss..! På måndagen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, var nog in till stan en sväng och på biblioteket. Vi hade nog inte återhämtat oss riktigt tror jag:) På tisdagen var vi iaf på universitetet, såg väldigt fint ut tycker jag! På kvällen var det tjejkväll hemma hos mette, scones och te:) När onsdagen kom var det dags att åka hem...

Sen kom det en till helg, nämligen DEX-helgen! Det är en stor helg i lilla ljusdal! Jobbade både fredag o lördag så utgången fick bli på lördagen. Uppladdningen var inte den bästa, mådde illa nästan hela dagen på jobbet. Var på väg att skippa allt och bara åka hem och sova, men som en skänk från ovan slutade illamåendet typ 1 timme innan jag slutade jobbet. Per kom och hämtade mig, åkte till ljusdal där jag och Linnéa hade en lugn och mysig förfest.. Sen blev det stadt! Fullt ös där i början, men sen så orkade vi inte riktigt hela vägen så vid 1 blev det kebab:) 

Haft några mysdagar i karsjö och vålsjö också! Så skönt!

Nu har det hänt!!! Jag och Lina har äntligen börjat träna!=) Bodypump och Bodybalance har det blivit, mycket träningsvärk:)

I Torsdags så åt vi middag med jobbet och tackade av Fredrik som ska sluta. Jättetråkigt!

Ikväll blir det tjejkväll! Jag, Emelie och Lina kände inte för party så det blir lugn hemmakväll istället:)

Jag är alldeles ensam och för första gången så uppskattar jag det!

Oj värsta novellen.. dags att sluta, annars är det ingen som orkar läsa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0