ledig..

Denna enda lediga dag den här veckan har än så länge varit väldigt bra:) Imorse när klockan ringde vid 8.00 kändes det som att det var omöjligt att kliva upp. Var så sjukt trött.. Men har man bestämt sig för att träna så har man:) Lite efter 9 så startade jag och lina vår träning. Gymmet! Har aldrig varit nåt stort fan av gym och förra gången vi skulle träna där så höll jag mest på att springa runt och ja jag gjorde inget vettigt, satt vid en maskin i 3 sec sen så tyckte jag det var tråkigt.. jaja men idag.. jäklar vad vi tränade! Helt slut i kroppen, vi var väldigt fokuserade:)

Nu efter träningen så blev det skumbad, jag skulle kunna bada flera gånger per dag ibland, fast det gör jag inte..:)

Har inte så stora planer för dagen i övrigt. Ska åka och handla lite senare.. mat och sånt..

I helgen som var så var jag i vålsjö, mysigt med god mat och myskväll med glögg! Klippt blev jag också av syster, blev lite bruna och ljusa slingor! På söndagen blev det till att arbeta ute i hönshuset. Inte det vanliga med att plocka ägg utan att bygga upp allt som har rivits eftersom det ska in nya höns. Vi är bra på att bygga vi:) Pappa, Per, Thomas o Cristian tyckte nog inte att jag och Linnea var så bra, men det var vi!

Haft en härlig jobbvecka också, det har varit riktigt roligt att jobba vissa dagar. Och sånna dagar behövs verkligen! Blir jobb till helgen också, sen nästa vecka är jag ledig jättemycket:)

Nä nu har jag inte tid att sitta här!

Jag saknar alla er som jag inte träffar så ofta som jag skulle vilja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0