Ångest..!

Jag förstår inte vart alla pengar tar vägen... Jag hatar att vara fattig, att inte kunna göra roliga saker pga att det inte finns några pengar. Jag vill ha pengar!  Jag tror faktiskt att man blir lyckligare av pengar, då slipper man alla simpla små problem som uppstår när man är fattig... Nu låter jag som en bortskämd snorunge också, det är väl det jag är..

Borde nog börja med att skaffa ett heltidsjobb...

****************************************************************
Haft en underbar helg! Vinkväll hos mig i lördags! :) Lika trevligt som det brukar vara med Lina o Jonna.


Var även hundvakt åt en liten hundtjej på 10 veckor:) lilla pingla!
image10


Lina har fått mig att äntligen sett sagan om ringen filmerna, har avverkat dom två första nu. Jag somnade bara ca 2 gånger per film, det är nog rekord:) Har en tendens att somna så fort jag ser en film, har sett en hel del halva filmer!

Lunchade med jonna i måndags, macka på jambo. Sen blev det en sväng på stan!  Mamma kom och hälsade på också! Träning på kvällen med Lina.

Igår var jag hem till jonna för att fika cheesecake, den var väldans god, lite för god tror jag för jag åt alldeles för mycket:) Promenix med rambo blev det också!

Inventering idag på jobbet.. gick bra, min enda jobbdag den här veckan! Trevligt med ledighet..!

Imorgon blir det träning med lina, pajas ska till veterinären för kastrering och sen blir det hem till kära Järvsö.

Julmysigt har det blivit i lägenheten idag, jag och per har piffat hela dagen, fast vi har insett att vi inte har så mycket julsaker. Fast jag tycker att man inte behöver så mycket, det ska ju ändå plockas ner snart...


Kommentarer
Mattias

Elaine! Sluta klaga, jag är mer fattig än dig, den här månaden kan jag bara äta havregrynsgröt och pasta. Vet inte hur jag ska få i mig proteiner! Får kanske köpa ett och annat ägg. Stjäla från ICA, enda lösningen! Nej inga julsaker ska man ha, inte så mycket iaf, det verkar vara en vettig inställning. Vi ses väl kanske till jul! Om du inte ska jobba förstås. Tack och adjö!

2007-12-02 @ 19:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0