Sommaren 2007

Jag är inte jätteduktig att uppdatera här, men nu när det är sommar har man så mycket annat roligt för sig än att sitta framför den här dumburken!

Sommaren har rusat fram, som vanligt. Har mest jobbat :P Men när jag inte gjort det har jag umgåtts med mina underbara vänner. Helgen i sundsvall i mitt hjärta! Ni är så bra!:) Haft många bra helger och fester den här sommaren iaf! Härligt!

Västkusten blev lika bra som jag tänkt mig, förutom vädret. Men som en klok människa sa, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder:) Vi gjorde en massa roliga saker: testade golf, åkte vattenskidor, åkte på båtturer, rockade rockring, fiskade kräftor, badade bastu, kalla dopp i havet och en massa lek förstås=)

Kattungar är påväg till storgatan, den 1 sep får vi hämta dom:) längtar!

Innan dess blir det grekland en vecka med familjen - thomas. Härligt med lite lyxliv ibland. Dricka drinkar och sola:)

Nu börjar vår lägenhet arta sig också, efter några turer till ikea så börjar det se riktigt trevligt ut här!

Känner att jag redan kommer sakna den här sommaren, eller ja alla som gjort den så bra. Alla försvinner till hösten... Borde vara sommar året runt...

Det är iaf soligt idag, nåt att vara glad för!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0