Jobbet..

Jag har ett bra jobb ibland och ibland är det ett dåligt jobb. När man är tvungen att börja kl 5 på morgonen är det ett dåligt jobb, likaså när man får sitta i kassan i 5-6 timmar, utan paus. Man är alltid hungrig! När ryggen och handleden värker är det inte heller roligt. Och det finns sjukt många sura och bittra människor, kasta era sura kommentarer på nån annan! Och nej, jag kan inte bygga om lidls kassasystem!

Det som gör så att man orkar gå dit är alla underbara människor jag jobbar med, alla är bra på sitt sätt:) Idag ska jag göra ett bra jobb, det försöker man alltid göra, men ibland räcker inte orken till. Men idag är en bra dag! Jag känner det!

Ja nu är det dags att bege sig dit..!

Jag har världens bästa Linnéa som gjorde min dag igår! Tack för det!! Kommer sakna dig nu när du flyttar!!


Kommentarer
Malin

Heeej :) Nu har jag hittat hit.
Du får lägga upp en gästbok tycker jag, så man kan skriva lite. Jag har också en blogg, du kan ju kolla in den om du vill, där kan du även gå in i min gästbok för att sen skaffa en själv, ja om du vill förstårs :) www.malinuska.blogg.se
Låter som om du har haft en bra sommar, roligt för dig! Det suuuuger att börja tidigt, jag vet. Vet du? Tänk att en del kunder kan vara så korkade? Man slutar aldrig att förvånas.. :P
Ha det bra du!
Kram / Karlsson, Malin Karlsson ;P

2007-08-22 @ 22:55:55
URL: http://www.malinuska.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0