Grekland och kattungar!

Grekland är ett underbart land, med god mat, fint väder och trevliga människor! Haft en underbar vecka där, solat, badat, ätit alldeles för mycket och druckit goda drinkar. Hotellet vi bodde på var jättebra, inte världens lyxigaste men rent och fräscht! Så det dög åt klaxfamiljen. Jag tror grekiska myggor tycker om mig väldigt mycket, av svenska myggor blir jag aldrig biten, men efter en natt i grekland hade jag säkert 20 myggbett på båda benen! Sen fick jag soleksom som gjorde att jag fick tillbringa mycket tid i skuggan, så det var ju tråkigt men aja, inte så mycket att göra åt.

När jag kom hem i lördagskväll fick jag en rejäl överraskning, kattungarna hade flyttat in:) Så nu är det fullfart i vår lägenhet! Härligt! Har sanerat lägenheten från blomkrukor och glasföremål. Men jag har en liten aning om att det kommer gå sönder saker ändå, men det får man ta:)

Känns konstigt att vara tillbaka i vardagen igen, har nog inte fattat att jag ska jobba imorgon..

Men det var en härlig semester och en välbehövlig paus!

Jag borde verkligen ta tag i saker och ting nu, måste skärpa mig!

Nu är det dags för en långpromenad, åt alldeles för mycket glass i grekland...

image3
Pajas med mamma Muffin

image4
Puma & Pajas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0