Företagsekonomi GR (A), Personal och ekonomi, 7,5hp

Ja det den kurs jag ska läsa till hösten på distans via sundsvall. Väldigt otippat och spännande=) eller ja otippat, jag har ju sökt kursen så helt oväntat är det inte kanske men den här kursen var mitt andra val som jag senare kom på att jag hellre ville läsa. Jag kom in på mitt första val också så därför trodde jag inte att jag kunde få läsa den här kursen. Hoppas nån förstår vad jag babblar om...

Den är på kvartsfart så förhoppningsvis kommer jag kunna kombinera arbetet med studier:D

Jag är superladdad nu! Härligt!

Vet inte riktigt hur sånt här fungerar så jag får forska i hur allt går till, med upprop och anmälan och sånt..

Jag har varit ledig i 2 dagar! Härligt! :D

Börjar kl 6 imorrgon... bläää.. till 15.30 med en halvtimmes lunch, jäkla slavjobb!

Nu ska jag bada lite skumbad!

Jag har världens bästa pojkvän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0