Ensam en lördag..

Usch vad tråkigt att sitta här alldeles ensam efter en dag med jobb.. Inte direkt uppiggande...

Igår var jag på kräftskiva, eller ja iaf middag hos Jonna. Jätterolig och mysig kväll! Vilka underbara människor!

Idag var jag och mamma på samlarmässa, det var vi och alla samlarproffs som stod och köade utanför i ca 20 min. Kändes lite överambitiöst men vad gör man inte för att mamsen ska få tag i dom allra finaste sakerna:) Vi var snabba och effektiva och gjorde några grymma fynd:)

Nu är det bara en vecka kvar till grekland! Härligt! längtar nu!


image3

Vår lilla Puma



image4

Vår lilla Pajas

Världens sötaste måste jag säga=)


Nu är jag hungrig också, hatar att äta ensam.. blir aldrig nåt vettigt... Inte för att jag skulle skada av lite svält, men det är inte hälsosamt har jag hört...

Aja...


Kommentarer
Mattias Bolander

Hej på dig, Elaine! Roligt med en blogg. Nu behöver jag inte prata med dig, jag kan följa ditt liv ändå. Skitbra! :) Kolla på min hemsida, mycket bilder.
Jag infogar en låttext här: (Jag vet inte riktigt varför).
Jag vandrar genom skog och mark
Jag dricker snö och käkar bark
Har irrat länge på kala fjäll
Men inte hör du något gnäll
Har byxor av blad och mössa av näver
Aldrig sett en dusch, jag luktar bäver
Och har inget sinne för position
Jag är långt, långt borta från civilisation
Sitter och tänker på mitt hemgjorda dass
Snälla kan någon ge mig en kompass
Över nejden hör jag vinden ila
Mörkret faller dags att vila
Herr björn och fru fågel viskar till mig
I natt så dräper vi dig, eh yo
Vilse i skogen vandrar han omkring
Ja, vandar omkring och han hittar ingenting
Han lever av kottar, stenar och bär
Han hittar inte hem, han vet inte var han är.
Av: Markolio

2007-08-14 @ 10:53:12
URL: http://mabol.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0